Uživatel nepřihlášen
Raw's News
RSS kanál blogu
Píše: rawneox - Rubrika: Blogy
Blog nevyjadřuje názor redakce Zing, více zde.
Raw's News

The Order: 1886 - Tankujeme SuperNatural

Sobota 28.2.2015 11:00 - Autor: rawneox

The Order: 1886 - Tankujeme SuperNaturalBoj s Lycany v Neo-Viktoriánském Londýně s grafikou a příběhem animovaného filmu. Ovšem film to rozhodně neni. Abych řekl pravdu, vůbec nevím kde začít. The Order: 1886 po celém světě sklízí velmi rozlišné hodnocení, rozhodl jsem se, že mu také jedno udělím. Až do finální kapitoly téhle jízdy jsem nevěděl, které to přesně bude, pojďme se společně kouknout jaké tedy ode mně dostalo a proč.

O.S.T. na jedničku

Orchestr v Abbey Road Studio
Orchestr v Abbey Road Studio

Už jsou to tři dny, (ti z vás co to čtete až dnes, tak možná o něco více) co jsem napočítal od dohrání této hry (ano jedná se o hru, ne o interaktivní film) a stále slyším v hlavě filharmonický sbor, který vytvořil na míru šitý soundtrack k této strhující, příběhově založené hře s filmovým nádechem.

Kompletní soundtrack k poslechu

Zavřete oči a pusťte se do poslechu soundtracku v odkazu, který jsem přidal. Každý si tak může udělat představu o kvalitě hudebního doprovodu. Já osobně jsem z něj nadšený a jeho líbivé tóny mi spíše připomínají soundtrack k hollywoodskému filmu, než ke hře. Inu,proč taky ne, když orchestr vedl americký oskarový skladatel Jason Graves (také několikanásobný vítěz BAFTA) a vše natáčeli v legendárním studiu Abbey Road.

Velká věc od malého studia

Ready at Dawn Studios, stojící za tímto počinem, nebylo předtím nějak známé a spíše fungovalo jako dceřiný tvůrčí celek od známějšího velkého studia Santa Monica Studio, které stojí za velmi povedenou hack and slash mytologicko-akční sérií God of War. Studio Ready at Dawn bylo založeno vysoce postavenými členy z NaughtyDog Studio a Blizzard Entertainment v roce 2003 a pod rouškou Santa Monica Studio se podílelo jen na dílech z této série pro handheld PSP (God of War: Chains of Olympus a God of War: Ghost of Sparta) a spin-off dílu ze série Jak and Daxter (Daxter).

 

Tak jako tak, obě studia (RaD a SMs) pracují pod pokličkou Sony Computer Entertainment, kde se všechny jejich tituly vaří a dusí výhradně pro konzole PlayStation a věřte, že to má šťávu!

Alternativní Realita vs. známé tváře

O hru jsem se ze začátku vůbec nezajímal, viděl jsem jen trailer z E3 2013, ale nevěděl jsem co od toho očekávat. Věděl jsem pouze to, že půjde o boj mezi Half-Breed Lycany (vlkodlaky) a zvláštními rytíři, kteří střeží jistý řád a později i to, že dále bojují s povstalci a teroristy ve městě. Ale to nejsou jediní nepřátelé (;

V průběhu posledních pár měsíců se objevovali novinky a já na jednu nechtěně kliknul, začetl jsem se do informací ohledně dobového zasazení a viděl i detaily zbraní, které mě zaujali, ale na první pohled vypadali až moc futuristicky. Koho by napadlo, že v 19. století bude někdo vymýšlet elektro-pulzní pušku či něco jako přepěťový vyřazovač elektrického obvodu, ovšem ony ty nápady zas tak nereálné nejsou a o většině z těchto projektů se vědělo již právě v roce 1886.

Věděli jste, že Nikola Tesla má přes dvě stovky patentů včetně bezdrátového přenosu elektrické energie?

No, já taky ne, ale díky této hře jsem si o něm něco více zjistil. Třeba i, že mezi jeho projekty patřili létající stroje poháněné elektromagnetickým polem Země, či paprsek smrti (teleforce), který ve 2. Světové válce nabídl vládě USA k obraně proti nacistickému Německu.

Tesla byl hodně talentovaný vizionář (vyhrál i tzv. Proudovou válku s Thomasem A. Edisonem) a bohužel špatný podnikatel, protože neuměl své vize prodat (jako je dobře prodával např. Steve Jobs), tím byl i velmi kontroverzně vnímán společností a svými investory, proto se dostal do finančních problémů a proto se uchýlil do ústraní. Zemřel chudý a zapomenutý v hotelovém pokoji. Vidím jistou podobnost mezi Teslou samotným a hrou The Order: 1886 a chtěl bych tímto ukázat lepší stránku tohoto virtuálního příběhu, ve kterém má tento vynálezce také svojí roli.

Nikola Tesla, foto z roku 1880
Nikola Tesla, foto z roku 1880

Příběh se odehrává v alternativní historii neo-viktoriánského Londýna, kde je plně elektrifikovaný městský systém kombinovaný s ještě „starým“ plynovým osvětlením. Připomínalo mi to situaci z posledního Wolfensteina The New Order, kde Adolf vyhrál válku a vše se tím pádem změnilo. Celkově, hraní s touto myšlenkou se mi zamlouvá, nýbrž zpracování v The Order: 1886 vypadá velmi uvěřitelně a realisticky. Je tam také plno mystiky, mysticismu, konspirací a sémantiky. Dokonce se tam setkáte se známými historickými osobnostmi, kromě již výše zmíněného Nikoly Tesly, můžete potkat i třeba Markýze de La Fayetteho a jiná známá jména přinejmenším uslyšíte v kontextu s příběhem, který je protkaný různými záhadami.

...
Délka: ...
The Order: 1886 - Deníček: Historie a mytologie
Kvalita videa »nízkástřední vysoká

"Tento svět je opravdu krásný a feeling z procházení jednotlivých levelů je dechberoucí"

Tento svět je opravdu krásný a feeling z procházení jednotlivých levelů je dechberoucí. Hutnou atmosféru Londýnských katakomb a undergroundu byste mohli nakládat lopatou, nemluvě o pochmurném počasí typickém pro Británii kde slunečný den bez mráčku je vzácný jako žena v armádě. Každopádně i na obě zmíněné rarity dojde. Jinak v herním počasí převažuje polojasno až oblačno, místy sychravo s občasnou mlhou, kterou rozpráší déšť kulek.

Tohle jsem musel "vyfotit"
Tohle jsem musel "vyfotit"

A zase ty zbraně

Zbrání je tam široká škála a v případě, že hrajete na obtížnost Hard a vypnutým Assist Aim, tak se vám naskytne celkem pěkná výzva a tím i vystřílíte zásobník celkem rychle, takže budete muset použít i krycí střelbu od boku pro sebrání jiné zbraně.

Arc gun blueprint
Arc gun blueprint
Arc gun a Termite rifle
Arc gun a Termite rifle

Jenže tady máme kámen úrazu. I přesto, že je krycí systém vydařený (možná teď prozradím určité herní mechaniky tak přeskočte očima alespoň o tři řádky níže), tak například kotoul můžete provést pouze, když k vám přiletí granát či jiné nebezpečí, to jsem trochu nepochopil, ale asi to tak má být, jenže zase ten zmíněný granát nejde ani hodit nazpět. No ono to nejde ani v GTAV nebo Battlefieldu, ale od exkluzivních akčních titulů ze stáje Sony jsem si na to zvykl (např. Uncharted). Trochu mi i vadil menší repertoár animací, kterými hlavní hrdina oplývá v boji z blízka. Celkově jsou akční pasáže konceptovány ve stylu konkurenční tps akce Gears of War pro Xbox 360. Na druhou stranu, přestřelky vás zhypnotyzují a příběh společně s grafickým kábátkem, který je TOP ve světě videoher, vás nenechají klidně usnout.

"přestřelky vás zhypnotyzují a příběh společně s grafickým kábátkem, který je TOP ve světě videoher, vás nenechají klidně usnout"

screenshot ze "střelby od boku"
screenshot ze "střelby od boku"

Každopádně výbuchy jsou nejlepší jáké jsem kdy ve videohře viděl, viz. moje vytípané screenshoty ze hry níže.

výbuchy a různé exploze jsou téměř dokonalé
výbuchy a různé exploze jsou téměř dokonalé
Ba-da-Boom!
Ba-da-Boom!

Celkově beru tuto záležitost a celou IP jako pilotní díl z nové série, která může být jen lepší a lepší a jsem velmi zvědavý kam nás tato nová značka jménem The Order ještě zavede. Určitě se mnou nebude souhlasit každý,ale takhle to vidim já a proto jsem to sepsal. Vůbec mi to nepřišlo krátké, spíše delší, než jsem čekal. Hrou jsem prošel po třech večerech po cca 3 a půl hodinách, suma sumárum cca 10,5 hodiny celkového času a z toho 1 hodinu a 43 minut nehratelné filmečky tvořící příběhové pilíře, které jsou sakra bytelné! Pokud tedy máte rádi hry zakládané na příběhu a jeho vyprávění (např. hry od Telltale Games, Quantic Dream či Naughty Dog), myslím, že vás tato hra učaruje stejně jako mně a její drobné chybky jí odpustíte stejně jako já.

The Order: 1886 na PS4 Hodnocení hry
Skóre hry 10 10/10
The Order: 1886
» Více o hře
Líbí se mi
  • Skvěle napsaný příběh a scénář
  • Návyková hratelnost a zábavné zbraně
  • Ohromující grafické zpracování
  • Ohlušující zvuk a Soundtrack
  • Vyladěný Engine pro PS4 > Absence bugů a fps dropů
Vadí mi
  • Že nejdou nepřátelé jen "uspat"
  • Méně stealthu
  • Chybějící česká lokalizace pro neangličtináře
Verdikt: Tato hra je jako koprová omáčka, někdo si ji zamiluje a někdo znechutí, ale na to, že to je první velká hra studia Ready at Dawn, přirovnal bych to k domácí staročeské koprovce s roštěným hovězím a domácími špekovými knedlíčky.. špatné to rozhodně nebylo, jen to chce přídavek. Ovšem případné pokračování, které bych s radostí koupil klidně hned teď, bych viděl jako svíčkovou s brusinkami, která bude snad už šmakovat každému. Doufejme, že tento příběh a celá IP nezemře jako Tesla.
Tisk
Hodnocení:
( Zbývá 8 hlasů pro zveřejnění hodnocení ) Ohodnoťte článek kliknutím na hvězdičku.
The Order: 1886 na PS4Screenshoty ze hry
Screenshot ze hry The Order: 1886 Screenshot ze hry The Order: 1886 Screenshot ze hry The Order: 1886 Screenshot ze hry The Order: 1886 Screenshot ze hry The Order: 1886 Screenshot ze hry The Order: 1886 Screenshot ze hry The Order: 1886 Screenshot ze hry The Order: 1886
 

Napsat nový komentář

Komentář k blogovému článku The Order: 1886 - Tankujeme SuperNatural
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
Bruce Wayne   2x   Jistě :-) Já úplně žeru steampunk (myslím, že můj článek o BioShock Infinite je jasným důkazem) a The Order mi ho naservíroval vážně skvěle... Navíc to zkombinovat s historií a mýty - Luxus :-)Bruce Waynebruce-wayne24219    15.9.2015 12:10 Bruce Wayne

Jistě :-) Já úplně žeru steampunk (myslím, že můj článek o BioShock Infinite je jasným důkazem) a The Order mi ho naservíroval vážně skvěle... Navíc to zkombinovat s historií a mýty - Luxus :-)

rawneox   2x   Bruce Wayne: Díky chlape :) jsem rád, že to vidíme stejně :thumbup:rawneoxrawneox17681    15.9.2015 12:03 rawneox

Bruce Wayne: Díky chlape :) jsem rád, že to vidíme stejně :thumbup:

Bruce Wayne   3x   Pěkná recka :thumbup: Divné, že jsem na ní nenarazil dříve, ale asi to bylo zapříčiněno tím, že se to všechno hemžilo jenom hejtem a zaujatostí tak jsem jich moc nečetl... CHYBA...
Jsem rád, že jsem ještě sehnal tu BlackWater Edici - zvlášť pro začínajícího hráče PS4 doposud vlastnícího jen tři hry... Hra je fakt skvost - příběh, grafika, zasazení, Steampunkový Londýn, Soundtrack a další věci... Souhlas s 10/10 :-)
Bruce Waynebruce-wayne24219
    15.9.2015 11:54
Bruce Wayne

Pěkná recka :thumbup: Divné, že jsem na ní nenarazil dříve, ale asi to bylo zapříčiněno tím, že se to všechno hemžilo jenom hejtem a zaujatostí tak jsem jich moc nečetl... CHYBA...
Jsem rád, že jsem ještě sehnal tu BlackWater Edici - zvlášť pro začínajícího hráče PS4 doposud vlastnícího jen tři hry... Hra je fakt skvost - příběh, grafika, zasazení, Steampunkový Londýn, Soundtrack a další věci... Souhlas s 10/10 :-)

rawneox   3x   HALF-LIFEBLÁZEN: Moc děkuju, je to můj první blog a s kritikou jsem počítal, tedy alespoň od lidí, který jdou brát vážně a nebo maj s titulem zkušenosti. . no a SteamPipe? To je na celej článek. Hele, tak bys to mohl pro změnu sepsat ty :) :thumbup:

Phenonmen: Naprostý souhlas :thumbup: Ceny nelituji, kdybych koupil obyčejnou verzi, měl bych to ještě o pár stovek levněji, nemluvě o tom, že bych počkal několik dní od releasu a vzal to z druhý ruky. :-)
rawneoxrawneox17681
    4.3.2015 11:29
rawneox

HALF-LIFEBLÁZEN: Moc děkuju, je to můj první blog a s kritikou jsem počítal, tedy alespoň od lidí, který jdou brát vážně a nebo maj s titulem zkušenosti. . no a SteamPipe? To je na celej článek. Hele, tak bys to mohl pro změnu sepsat ty :) :thumbup:

Phenonmen: Naprostý souhlas :thumbup: Ceny nelituji, kdybych koupil obyčejnou verzi, měl bych to ještě o pár stovek levněji, nemluvě o tom, že bych počkal několik dní od releasu a vzal to z druhý ruky. :-)

Phenonmen   1x    :thumbup: Souhlasím pokud nebudeme plést cenu hry a zůstaneme u hodnocení kvality tak 10/10 .Phenonmenphenonmen11929    4.3.2015 07:35 Phenonmen

:thumbup: Souhlasím pokud nebudeme plést cenu hry a zůstaneme u hodnocení kvality tak 10/10 .

HALF-LIFEBLAZEN   4x   Článek skvěle napsaný, obdivuji tvou odvahu a máš teda u mě respekt, ano je to subjektivní ale to samé bych udělal i já u Portal 2 nebo Half-Life 2 (i když SteamPipe mě tam dosti naštval a hru znesvětil a i tam jsem za kritiku SteamPipe na blogu dostal slíznuto takže nejsi sám) , a jelikož jsem The Order nehrál nemohu to hodnoti, každopádně skvělá práce a jen tak dál.HALF-LIFEBLAZENhalf-lifeblazen6617    3.3.2015 23:34 HALF-LIFEBLAZEN

Článek skvěle napsaný, obdivuji tvou odvahu a máš teda u mě respekt, ano je to subjektivní ale to samé bych udělal i já u Portal 2 nebo Half-Life 2 (i když SteamPipe mě tam dosti naštval a hru znesvětil a i tam jsem za kritiku SteamPipe na blogu dostal slíznuto takže nejsi sám) , a jelikož jsem The Order nehrál nemohu to hodnoti, každopádně skvělá práce a jen tak dál.

SPARCO1979   2x   pajmič: Já narážel na Ai a ne na hru! Nemůžu soudit hru když jsem ji nehrál. Tak nepiš že obhejuji hru a její chyby! ! ! ;-)SPARCO1979sparco197927798    3.3.2015 21:25 SPARCO1979

pajmič: Já narážel na Ai a ne na hru! Nemůžu soudit hru když jsem ji nehrál. Tak nepiš že obhejuji hru a její chyby! ! ! ;-)

rawneox   3x   pajmič: Na hře nic kontroverzního neni a zviditelnit jsem se nechtěl, myslím, že už tak jsem dost viditelný v diskuzích pod články :)
DonKabat: toto je blog mimochodem. . a za limitovanou edici jsem zaplatil v den vydání (na vaše) zhruba 49euro. . Herní dobu jsem tam zmínil, stačí umět číst články celý :)
rawneoxrawneox17681
    3.3.2015 21:10
rawneox

pajmič: Na hře nic kontroverzního neni a zviditelnit jsem se nechtěl, myslím, že už tak jsem dost viditelný v diskuzích pod články :)
DonKabat: toto je blog mimochodem. . a za limitovanou edici jsem zaplatil v den vydání (na vaše) zhruba 49euro. . Herní dobu jsem tam zmínil, stačí umět číst články celý :)

DonKabat    pajmič: ono to funguje asi tak ze redaktor dostane zdarma hru, o ktorej musi napisat to co chce vyrobca / autor. BEDA tomu kto napise zle recenzie. tusim takto to nejako fungovali niekedy asi to tak je aj teraz. ... pockaj a to ako ze rawneox pise recenzie pre zing? tak to som ani nevedel. ved mi minule radil ze to gra 5 na ps4 ma male fps preto ze mam pomaly internet a nemam pozlateny konektor na utp kable. velmajster JODA :D neska uz moze pisat recenzie bar do. rawneox preco si nedal ako hlavy MINUS tej hry ze trva len 5 hodin vcetne 3 hodinovych cutscen? to nie je hlavne minus hry? to ma teda prekvapuje ze takato neduha ti neutkvela v pamati po dohrani tohoto skvostu za 60 eurie.DonKabatdonkabat27771    3.3.2015 19:46 DonKabat

pajmič: ono to funguje asi tak ze redaktor dostane zdarma hru, o ktorej musi napisat to co chce vyrobca / autor. BEDA tomu kto napise zle recenzie. tusim takto to nejako fungovali niekedy asi to tak je aj teraz. ... pockaj a to ako ze rawneox pise recenzie pre zing? tak to som ani nevedel. ved mi minule radil ze to gra 5 na ps4 ma male fps preto ze mam pomaly internet a nemam pozlateny konektor na utp kable. velmajster JODA :D neska uz moze pisat recenzie bar do. rawneox preco si nedal ako hlavy MINUS tej hry ze trva len 5 hodin vcetne 3 hodinovych cutscen? to nie je hlavne minus hry? to ma teda prekvapuje ze takato neduha ti neutkvela v pamati po dohrani tohoto skvostu za 60 eurie.

Alfaik    pajmič - on tomu dal 10/10 presne ze stejnyho duvodu, jako ja 1/10 - kontroverze u kontroverzni "hry"Alfaikalfaik34113    3.3.2015 19:40 Alfaik

pajmič - on tomu dal 10/10 presne ze stejnyho duvodu, jako ja 1/10 - kontroverze u kontroverzni "hry"

pajmič    Co chceš objektializovat? Vše co jsi v recenzi napsal je chvalozpěv na hru, která, jak je ti je jistě známo momentálně velice kontroverzní, tedy jsem si z toho vyvodil to, že se na úkor oné kontorverze chceš zviditelnit. Dělaji to i profesionální weby. Ovšem, řeči typu " počkám si na důvěrné názory hráčů, recenzím nevěřim" jsou dosti naivní, jelikož to co jsi napsal je čistý příklad toho, proč věřit jen svému vlastnímu názoru nebo názoru důvěryhodných zdrojů. Ve článku nejsi schpen nic v o té hře objektivně vylíčit, ani to co je objektivně špatné. Neber si to osobně. Nechci se s tebou hádat. Pouze a jen využívám možnosti vyjádřit svůj názor na názor tvůj. A To je přeci podstata a účel komentářů a diskuze ne? :)pajmičpajmic6747    3.3.2015 19:39 pajmič

Co chceš objektializovat? Vše co jsi v recenzi napsal je chvalozpěv na hru, která, jak je ti je jistě známo momentálně velice kontroverzní, tedy jsem si z toho vyvodil to, že se na úkor oné kontorverze chceš zviditelnit. Dělaji to i profesionální weby. Ovšem, řeči typu " počkám si na důvěrné názory hráčů, recenzím nevěřim" jsou dosti naivní, jelikož to co jsi napsal je čistý příklad toho, proč věřit jen svému vlastnímu názoru nebo názoru důvěryhodných zdrojů. Ve článku nejsi schpen nic v o té hře objektivně vylíčit, ani to co je objektivně špatné. Neber si to osobně. Nechci se s tebou hádat. Pouze a jen využívám možnosti vyjádřit svůj názor na názor tvůj. A To je přeci podstata a účel komentářů a diskuze ne? :)

rawneox   4x   pajmič: Promiň, ale tobě asi očividně chybí zinek, protože nechápu co se mi snažíš říct. Nic jsem si nevydupal a ani jsem nevěřil že by tu mohlo kdy být tolik komentů, prostě jsem "za čerstva" napsal svůj názor, subjektivní názor a snažil jsem se tuto situaci objektivizovat.

Vše co jsem chtěl říct je prostě v recenzi :)
rawneoxrawneox17681
    3.3.2015 19:25
rawneox

pajmič: Promiň, ale tobě asi očividně chybí zinek, protože nechápu co se mi snažíš říct. Nic jsem si nevydupal a ani jsem nevěřil že by tu mohlo kdy být tolik komentů, prostě jsem "za čerstva" napsal svůj názor, subjektivní názor a snažil jsem se tuto situaci objektivizovat.

Vše co jsem chtěl říct je prostě v recenzi :)

DonKabat   1x   rawneox: citim tu nejaky afekt a zlo, tusim ta moc serie ze si splachol 60 eurie do zachodu, za 5 hodinovy interaktivny film kde 3 hodiny pozeras cutsceny a 2 hodiny hras, typu utekaj, stlac X utekaj stlac stvorcek :) snad ta taky hater ako ja nemoze rozhodit sak klud, vidim ze si nejaky labilny, co ma vobec pocuvas :D a jo gta 5 ps4 v onlinu tak 20 fps cca epilepsia. no a aj ja som rad, ked mozem pomozemDonKabatdonkabat27771    3.3.2015 19:19 DonKabat

rawneox: citim tu nejaky afekt a zlo, tusim ta moc serie ze si splachol 60 eurie do zachodu, za 5 hodinovy interaktivny film kde 3 hodiny pozeras cutsceny a 2 hodiny hras, typu utekaj, stlac X utekaj stlac stvorcek :) snad ta taky hater ako ja nemoze rozhodit sak klud, vidim ze si nejaky labilny, co ma vobec pocuvas :D a jo gta 5 ps4 v onlinu tak 20 fps cca epilepsia. no a aj ja som rad, ked mozem pomozemKomentář byl autorem naposledy upraven 3.3.2015 19:26

Původní verze před úpravami:rawneox: citim tu nejaky afekt a zlo :) snad ta taky hater ako ja nemoze rozhodit sak klud, co ma vobec pocuvas :D a jo gta 5 ps4 v onlinu tak 20 fps cca epilepsia. no a aj ja som rad, ked mozem pomozem

pajmič    rawneox: Ty se tu hru opravdu snažíš bránit zuby, nehty což? Přemýšlej, kdybych to nehrál obhajoval bych chyby tý hry stejně jako SPARCO, který ji nehrál? Ti , kdo hru nehráli ji vychvalují, což je vlastně pozitivní troling na ty, co tu hru hráli, ergo ti, co ji mohou konstruktivně zkritizovat. Takovej paradox vid? :D Zase máš u mě plus za to, že jsi si svým názorem/recenzí vydupal dostatek pozornosti a opravdu si stojíš za svým. Stejně tak jako to dělají redaktoři zinku posledních pár let. Vyvolat kontoverzi umí dneska kdekdo.pajmičpajmic6747    3.3.2015 19:11 pajmič

rawneox: Ty se tu hru opravdu snažíš bránit zuby, nehty což? Přemýšlej, kdybych to nehrál obhajoval bych chyby tý hry stejně jako SPARCO, který ji nehrál? Ti , kdo hru nehráli ji vychvalují, což je vlastně pozitivní troling na ty, co tu hru hráli, ergo ti, co ji mohou konstruktivně zkritizovat. Takovej paradox vid? :D Zase máš u mě plus za to, že jsi si svým názorem/recenzí vydupal dostatek pozornosti a opravdu si stojíš za svým. Stejně tak jako to dělají redaktoři zinku posledních pár let. Vyvolat kontoverzi umí dneska kdekdo.

Semuel   2x   DonKabat : No já tvuj pokus o vtip pochopil...i má reakce byla vtip (to jen kdyby ti to ještě nedošlo) piš si co chceš máš na to právo. Jen by to chtělo trochu soudnosti, je spousta her co mají cenu podobnou a ty opravdu nestojí ani za to jedno zahrání.Semuelsemuel7507    3.3.2015 19:06 Semuel

DonKabat : No já tvuj pokus o vtip pochopil...i má reakce byla vtip (to jen kdyby ti to ještě nedošlo) piš si co chceš máš na to právo. Jen by to chtělo trochu soudnosti, je spousta her co mají cenu podobnou a ty opravdu nestojí ani za to jedno zahrání.

rawneox   2x   DonKabat: a co GTA V ? Pořád 10 fps? :) omg, ale díky "lidem" jako jste vy, jsem si hru náramně užil :) Děkuju :thumbup:rawneoxrawneox17681    3.3.2015 19:01 rawneox

DonKabat: a co GTA V ? Pořád 10 fps? :) omg, ale díky "lidem" jako jste vy, jsem si hru náramně užil :) Děkuju :thumbup:

DonKabat   1x   Semuel: mmm to bol vtip, ci mam zakazdym napisat (vtip / recesia) ? nejeduj sa na tu hru, stale ju mozes predat 20 € v bazare do brlohu.DonKabatdonkabat27771    3.3.2015 18:52 DonKabat

Semuel: mmm to bol vtip, ci mam zakazdym napisat (vtip / recesia) ? nejeduj sa na tu hru, stale ju mozes predat 20 € v bazare do brlohu.

Semuel   1x   DonKabat: Na to mám radu zastavuj stopařkám a ne lehkým děvám pak nebudeš muset na infekční!Semuelsemuel7507    3.3.2015 18:49 Semuel

DonKabat: Na to mám radu zastavuj stopařkám a ne lehkým děvám pak nebudeš muset na infekční!

DonKabat   1x   Alfaik: vynikajuce dat 60 € za hru s absenciou multiplayeru ktora sa da prejst za 5 hodin v cetne casu kedy sa pozeram na hrany film. to radsej zastavim 3 x slecne pri ceste, ten zazitok mi utkvie v pamati viac ako 5 hodin :-D mozno este aj na infekcnom...
neda mi srdce to sem nedat, pobavilo cenim :Dodkaz ]
DonKabatdonkabat27771
    3.3.2015 18:44
DonKabat

Alfaik: vynikajuce dat 60 € za hru s absenciou multiplayeru ktora sa da prejst za 5 hodin v cetne casu kedy sa pozeram na hrany film. to radsej zastavim 3 x slecne pri ceste, ten zazitok mi utkvie v pamati viac ako 5 hodin :-D mozno este aj na infekcnom...
neda mi srdce to sem nedat, pobavilo cenim :Dodkaz ]

rawneox   2x   pajmič: Mám tušení že jsi to na vlastní kůži nehrál, jinak bys toto nenapsal. .rawneoxrawneox17681    3.3.2015 18:43 rawneox

pajmič: Mám tušení že jsi to na vlastní kůži nehrál, jinak bys toto nenapsal. .

Alfaik   1x   DonKabat - kdyz to budes hrat jako chobot a s kazdou fotografii 10x rotovat, mozna to s trochou stesti natahnes i na 7 hodin :-DAlfaikalfaik34113    3.3.2015 18:37 Alfaik

DonKabat - kdyz to budes hrat jako chobot a s kazdou fotografii 10x rotovat, mozna to s trochou stesti natahnes i na 7 hodin :-D

DonKabat    pocul som ze to cele trva az 5 hodin vcetne cutscen :D je to pravda?DonKabatdonkabat27771    3.3.2015 18:36 DonKabat

pocul som ze to cele trva az 5 hodin vcetne cutscen :D je to pravda?

pajmič   1x   SPARCO1979: Dobrá, takže tvá reakce na můj příspěvěk je tím pádem zcela bezpředmětná. Výborně.pajmičpajmic6747    3.3.2015 18:34 pajmič

SPARCO1979: Dobrá, takže tvá reakce na můj příspěvěk je tím pádem zcela bezpředmětná. Výborně.

SPARCO1979   1x   pajmič: Já myslel že ti jde o tvoje parťáky. Jaký jsou protivníci nevím, PS4 nemám a hru jsem nehrál.SPARCO1979sparco197927798    3.3.2015 18:28 SPARCO1979

pajmič: Já myslel že ti jde o tvoje parťáky. Jaký jsou protivníci nevím, PS4 nemám a hru jsem nehrál.

pajmič   1x   SPARCO1979: Tobě naprosto uniká podstata myšlenky. Ono by stačilo mít chytré AI na obou stranách, aby se případná "chytrost" tvých spolubojovníků vykompenzovala, že. Na druhou stranu i protivníci jsou tupý jako řepa, takže vlastně není nač nadávat. Taková AI jaká je zde by nebyla akceptovatelná ani v roce 2007, natož v titulu, který má být pravý "NEXT-GEN" Pokud něco takovýho hodláš tolerovat OK neberu ti to, jen doufám, že takových jako ty není mnohem víc, protože takhle skončíme v době designu Wolfensteina3D, jelikož to vývojáři budou s prominutim osrávat pořád a pořád dokola.

rawneox: Já jsem teda jejich trefu zaznamenal jen v naskritovaných sekvencích.

"Bez toho linčování hry před prodejem, bych tomu dal asi míň, jenže já čekal fakt nehratelnej 4hodinovej filmeček a nakonec se z toho vyklubala akční hra se stabilnim příběhem" Ten hejt má asi svůj důvod, že. Hry v roce 2015 by se hlavně měli od začátku já nevím.... hrát? a taky přeba přínést nějakou inovaci.
Ano, je to 7 hodinový filmeček.... . a TPS je akční? To je teda inovace jako řemen. Pro informaci základní cover based mechaniky a dobrý příběh měl už první metal gear před skoro 20 lety - až na to, že MGS je pořád zábavný - Order má stabilní příběh, kterej je sice useklý, plný klišé a bez odpovědí, ale jestli to to stačí na dokonalý zážitek, tak teda klobouk a kalhoty dolu :)
pajmičpajmic6747
    3.3.2015 18:16
pajmič

SPARCO1979: Tobě naprosto uniká podstata myšlenky. Ono by stačilo mít chytré AI na obou stranách, aby se případná "chytrost" tvých spolubojovníků vykompenzovala, že. Na druhou stranu i protivníci jsou tupý jako řepa, takže vlastně není nač nadávat. Taková AI jaká je zde by nebyla akceptovatelná ani v roce 2007, natož v titulu, který má být pravý "NEXT-GEN" Pokud něco takovýho hodláš tolerovat OK neberu ti to, jen doufám, že takových jako ty není mnohem víc, protože takhle skončíme v době designu Wolfensteina3D, jelikož to vývojáři budou s prominutim osrávat pořád a pořád dokola.

rawneox: Já jsem teda jejich trefu zaznamenal jen v naskritovaných sekvencích.

"Bez toho linčování hry před prodejem, bych tomu dal asi míň, jenže já čekal fakt nehratelnej 4hodinovej filmeček a nakonec se z toho vyklubala akční hra se stabilnim příběhem" Ten hejt má asi svůj důvod, že. Hry v roce 2015 by se hlavně měli od začátku já nevím.... hrát? a taky přeba přínést nějakou inovaci.
Ano, je to 7 hodinový filmeček.... . a TPS je akční? To je teda inovace jako řemen. Pro informaci základní cover based mechaniky a dobrý příběh měl už první metal gear před skoro 20 lety - až na to, že MGS je pořád zábavný - Order má stabilní příběh, kterej je sice useklý, plný klišé a bez odpovědí, ale jestli to to stačí na dokonalý zážitek, tak teda klobouk a kalhoty dolu :)

SPARCO1979   2x   Pajmič: to jako myslíš že partáci to vystřílí za tebe a ty se jen budeš koukat :thumbup: tak to jsi borec! Taková hra by mě akorát nasra. . kdybych jen koukal jak AI udělá vše za mě :-(SPARCO1979sparco197927798    3.3.2015 17:43 SPARCO1979

Pajmič: to jako myslíš že partáci to vystřílí za tebe a ty se jen budeš koukat :thumbup: tak to jsi borec! Taková hra by mě akorát nasra. . kdybych jen koukal jak AI udělá vše za mě :-(

rawneox   2x   pajmič: Dobrá, parťáci ve hře nejsou zrovna 2x přesní ale sem tam se trefí :) Jsem spokojenej s výsledkem vývojářů a podle toho taky vypadá tahle recenze. . Jedinej hype, kterej tahle hra měla, tak byla vlna hejtu ze strany ukřivděných hráču z jiných platforem a ty negativní recenze? možná taky díky tomu, že je to celkem malý studio co si nemůže dovolit rozdávat dary velkejm herním webům. Já pochopil záměr autorů hry a nemám problém přiznat, že odvedli skvělou práci. Bez toho linčování hry před prodejem, bych tomu dal asi míň, jenže já čekal fakt nehratelnej 4hodinovej filmeček a nakonec se z toho vyklubala akční hra se stabilnim příběhem :)rawneoxrawneox17681    3.3.2015 17:32 rawneox

pajmič: Dobrá, parťáci ve hře nejsou zrovna 2x přesní ale sem tam se trefí :) Jsem spokojenej s výsledkem vývojářů a podle toho taky vypadá tahle recenze. . Jedinej hype, kterej tahle hra měla, tak byla vlna hejtu ze strany ukřivděných hráču z jiných platforem a ty negativní recenze? možná taky díky tomu, že je to celkem malý studio co si nemůže dovolit rozdávat dary velkejm herním webům. Já pochopil záměr autorů hry a nemám problém přiznat, že odvedli skvělou práci. Bez toho linčování hry před prodejem, bych tomu dal asi míň, jenže já čekal fakt nehratelnej 4hodinovej filmeček a nakonec se z toho vyklubala akční hra se stabilnim příběhem :)

PavelBGamer   3x   Obrovská poklona pro autora recenze! Přesně díky těm haterům a trollům v komentářích a v recenzích po celém světě, jsem si hru zakoupil, a jsem velmi překvapen. Za mě 9/10 a zase si jí rád zahraji znovu.PavelBGamerpavelbgamer33132    3.3.2015 17:12 PavelBGamer

Obrovská poklona pro autora recenze! Přesně díky těm haterům a trollům v komentářích a v recenzích po celém světě, jsem si hru zakoupil, a jsem velmi překvapen. Za mě 9/10 a zase si jí rád zahraji znovu.

pajmič    rawneox: Ne, ale znám dva tucty her, kde jsou tvoji partáci kompetentnější - tzn. trefí se do stojícího cíle pět metrů před nima - než zde. A to i v ve více jak deset let starých kouscích. Hrál jsem to na Normal a nepochybuji, že na hard je to hard když tvoji partáci jsou na prd :) Hra se ti líbí a to je fajn, že si dokážeš užívat - docela ti závidím. Ale obhajovat tupé AI V v koridorové hře je opravdu zvláštní....pajmičpajmic6747    3.3.2015 16:48 pajmič

rawneox: Ne, ale znám dva tucty her, kde jsou tvoji partáci kompetentnější - tzn. trefí se do stojícího cíle pět metrů před nima - než zde. A to i v ve více jak deset let starých kouscích. Hrál jsem to na Normal a nepochybuji, že na hard je to hard když tvoji partáci jsou na prd :) Hra se ti líbí a to je fajn, že si dokážeš užívat - docela ti závidím. Ale obhajovat tupé AI V v koridorové hře je opravdu zvláštní....

rawneox   3x   Pajmič: Prosim tě, ty znáš nějakou hru, kde tvoji AI parťáci vystřílí enemies? Hele, nevim na jakou jsi hrál The Order obtížnost, ale jak jsem psal, s vypnutým assist-aim a na hard je to opravdu Hard. . a Angry Joe od tý doby co si přestal kupovat hry ze svýho, to s nim jde z kopce. . bohužel. . :(

limpi, SPARCO1979: Za těch pár stovek to určitě stojí :)

Všem moc děkuju za support, je to pro mně velká motivace :thumbup: :-) :thumbup:
rawneoxrawneox17681
    3.3.2015 16:36
rawneox

Pajmič: Prosim tě, ty znáš nějakou hru, kde tvoji AI parťáci vystřílí enemies? Hele, nevim na jakou jsi hrál The Order obtížnost, ale jak jsem psal, s vypnutým assist-aim a na hard je to opravdu Hard. . a Angry Joe od tý doby co si přestal kupovat hry ze svýho, to s nim jde z kopce. . bohužel. . :(

limpi, SPARCO1979: Za těch pár stovek to určitě stojí :)

Všem moc děkuju za support, je to pro mně velká motivace :thumbup: :-) :thumbup:

O autorovi blogu

rawneox

↑↑ZDE MÁM SVŮJ BLOG BTW ;)↑↑

K mojí herní zkušenosti :

Od malička hraju hry všeho žánru, začínal jsem na Atari2600. Nejvic mě bavilo Sega Mega Drive II, Super Nintendo a N64 a ve škole Gameboy. Ovšem s nástupem Playstation jsem začal většinu herního času věnovat mašinkám ze stáje Sony. Měl jsem snad všechny konzole co vysli od r. 1980 (strýc je opravoval) a každá má to svoje kouzlo.. Ještě se věnuju cestování, výtvarně-umělecké činnosti (kresba,olejomalba,sochařství,modelování), hudbě (beatmaking), ale na tu zatim nejsou finance, čas a kvalitní přátelé.

I’m living in da 21st Century, doing something mean to it
Do it better than anybody you ever seen do it

Screams from the haters, got a nice ring to it
I guess every superhero need his theme music...

http://www.youtube.com/watch?v=31ivdML1Xes

Hraju: na čem chci já a nikdo mi do toho nebude kecat !!! xD

Hrával jsem: na všem co je tady dole zaškrtnutý plus pár zařízení navíc co tu ani neni, jako např. ATARI , nebo to jen tady nevidim??! xD

Nyní jsem k zastižení na PS4, XB1, PSV, iOS, Android,WindowsPhone, PC a Mac

Založit herní BLOG